Množí se „důvěryhodné“ telefonáty. Kdo uvěří, přijde v bance o úspory
Pandemie přinesla dramatický nárůst kybernetických útoků. Útočníci jsou stále vynalézavější. Kdo není ostražitý, může se nachytat i na zcela nové metody. Oproti loňskému roku se zvedly počty lidí, kteří se stali terčem útočníků, a razantně roste především intenzita útoků.
Pojištění
Obtěžující 18. 3. 2025 00
Chtěl kontrolovat smlouvy k pojistkám.
Obtěžující 17. 3. 2025 00
Po zvednutí telefonu ticho.
Obtěžující 17. 3. 2025 +10
Klientské centrum- chtějí kontrolovat již stávající pojistné smlouvy u Vás doma. Dala bych si pozor, jsou dost neodbytní.
Obtěžující 17. 3. 2025 00
Po zvednutí ticho
Obtěžující 17. 3. 2025 00
Údajně prověřují správnost pojistných smluv, chtějí sjednat osobní schůzku
Obtěžující 17. 3. 2025 00
údajné pojistky
Obtěžující 17. 3. 2025 00
Po zvednutí zavěsí
Obtěžující 17. 3. 2025 +10
Monitorovaný průzkum....
Obtěžující 17. 3. 2025 00
Podvodný hovor.
Nebezpečné 14. 3. 2025 00
Pojistky
Obtěžující 14. 3. 2025 00