Množí se „důvěryhodné“ telefonáty. Kdo uvěří, přijde v bance o úspory
Pandemie přinesla dramatický nárůst kybernetických útoků. Útočníci jsou stále vynalézavější. Kdo není ostražitý, může se nachytat i na zcela nové metody. Oproti loňskému roku se zvedly počty lidí, kteří se stali terčem útočníků, a razantně roste především intenzita útoků.
Zvoní a nikdo se neozývá.
Obtěžující 21. 3. 2025 00
Nebrat, obtěžující, stále něco nutí
Obtěžující 21. 3. 2025 00
ŠMEJDI - NEBRAT HOVOR
Obtěžující 21. 3. 2025 00
Spam
Obtěžující 20. 3. 2025 00
Několikrát prozváněli. Hovor jsem nevzal.
Obtěžující 20. 3. 2025 00
po zvednutí telefonu ticho
Obtěžující 20. 3. 2025 +20
Obtěžující, snaží se dostat do bytu na osobní schůzku. Snaží se vytvářet nátlak.
Obtěžující 19. 3. 2025 00
Taktéž volal údajně někdo k prověření správnosti pojistných smluv. Za každou cenu si chtěl volající domluvit schůzku doma. Celkově hovor nedával hlavu a patu. Po vyslovení, že raději navštívím osobně pobočku, mě ihned začal přemlouvat, že to není nutné. Chápe, že se bojím cizích lidí, ale tohle samozřejmě není ten případ. Znělo to velmi nedůvěryhodně.
Obtěžující 19. 3. 2025 00
"Spolecnost Klientske centrum v kratkem nahravanem hovoru o vasich stavajicichnpojistnych smlouvach"
Evidentne bullshit.
Obtěžující 19. 3. 2025 +10
Obtěžující
Obtěžující 18. 3. 2025 00
Pojištění
Obtěžující 18. 3. 2025 00
Chtěl kontrolovat smlouvy k pojistkám.
Obtěžující 17. 3. 2025 00