Stížností na telešmejdy přibývá. Často ale nebývají kompletní, tvrdí úřad
Od 1. července platí novela zákona o elektronických komunikacích, jejíž součástí je zákaz nevyžádaných telefonátů neboli takzvaného telemarketingu. Od té doby Český telekomunikační úřad (ČTÚ) obdržel více než 220 stížností, žádnou pokutu však dosud neudělil. Řešení jednotlivých případů může podle úřadu komplikovat…
Arogantni dvojice ..pa, pani vnutili
se babicce, chteli videt faktury a smlouvu s dodavatelem..oblbovali ji lepsimi cenami a kdyz nechtela zadne zmeny, byli agresivni a vyhrozovali, ze jim uhradi dopravu, kdyz se za ni pry vydali zbytecne...pouzivaji i cislo 735173096
Obtěžující 29. 7. 2017 00
A používají také číslo 735173092, tak pozor!
Neutrální 23. 6. 2017 00
Paní je dosti odměřená až arogantní. Na můj dotaz co je to za firmu, odpověděla, že jsou ze správy odběrných míst.
Obtěžující 15. 6. 2017 00
Tvrdí, že jsou ze správy odběrných míst, nezastupují žádného dodavatele, ale mohou nabídnout zlevnění odběru energií. Chtějí poslat pracovníka a vidět vyúčtování. Takže další podvodní prodejci.
Obtěžující 8. 6. 2017 00
Chtějí poslat pracovníky, který zkontroluje ceny energií
Obtěžující 22. 5. 2017 00
Hlásí se jako call centrum "Česká správa odběrných míst", ale "Česká správa odběrných míst" nemá žádné lidi vyhrazené k takovému podomnímu prodeji.
Obtěžující 19. 5. 2017 00