Pozor na podvodné SMS o investicích: NÚKIB varuje před novým typem útoku | CHIP.cz
Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) varuje před novým typem podvodné kampaně, která se šíří prostřednictvím zpráv. Podvodníci se vydávají za investiční společnosti a informují příjemce o údajném založení investičního účtu. Jejich cílem je získat přístup k citlivým údajům nebo přímo k…
Údajně paní z klientského centra, která chce řešit mnou uzavřené pojistné smlouvy kvůli nesrovnalostem a nevyplacení peněz v případě plnění pojistné události. O které smlouvy se jedná mi nebyla schopna sdělit :-D
Obtěžující 31. 7. 2025 00
Nikdo nepromluví.
Obtěžující 31. 7. 2025 00
Obtěžující klientské centrum, nebrat.
Obtěžující 31. 7. 2025 +10
nebrat
Obtěžující 31. 7. 2025 00
Prý porovnání pojištění
Obtěžující 31. 7. 2025 00
Žena s přízvukem upozorňuje na ,,chybu v pojistných smlouvách." Není schopna definovat konkrétní smlouvu ani pojišťovnu. Tvrdí, že je z firmy ,,Klientské centrum." Chce sjednat schůzku s jejich poradcem. Nevyžádaný manipulativní telefonát.
Obtěžující 31. 7. 2025 00
31. 7. 2025 00
Nabídka nepotřebných služeb zaštiťovaná "klientským centrem".
Obtěžující 31. 7. 2025 00