Stížností je málo, brojí telemarkeťáci proti omezení nevyžádaných hovorů
Sněmovna bude v září znovu projednávat novelu zákona o elektronických komunikacích, která má zavést i přísnější pravidla pro telemarketing. Podle Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu k tomu však není důvod, a to vzhledem k nízkému počtu oprávněných stížností na nevyžádané telemarketingové…
Dnes mi volala slečna, prý musím mít překontrolované smlouvy, abych se pak nedivila, když mi nevyplatí pojistné plnění. Kdy prý mám čas, že mě doma navštíví jejich pracovník. Tak jsem jí sdělila, že domů za mnou rozhodně nepůjde a schválně jsem se zeptala, kam mám tedy přijít za nimi. Po té už zájem o schůzku skončil
Obtěžující 19. 3. 2025 00
Klientské centrum, které řeší pojistné smlouvy. Když jsem slušně poděkovala a že nemám zájem, chlapík hned hovor položil ♀️
Obtěžující 18. 3. 2025 00
Paní hodně unaveným a otráveným tónem z Centra kontroly smluv nebo tak něco. Když jsem řekla, že nemám čas, tak byla protivná a řekla, že zavolá znovu.
Obtěžující 18. 3. 2025 00
nezvedat
Obtěžující 18. 3. 2025 00
Na druhé straně ticho, nikdo se neozval.
Obtěžující 17. 3. 2025 00
Klientské centrum snad všech pojišťoven, hned nabízí setkání s pojišťovákem u vás doma, jsou to nějací šmejdi
Nebezpečné 17. 3. 2025 00
Kontrola pojistných smluv, docela neodbytní
Obtěžující 17. 3. 2025 00
Nejdrive vam zavola robot a az kdyz vydrzite na lince 10 vterin, tak se pripoji clovek. Pak vam nabizi upravy smulv. Otravnej typek.
Obtěžující 17. 3. 2025 00
Revize pojistných smluv
Neutrální 17. 3. 2025 00