Nový postrach podvodníků. AI babička chrání lidi před telefonními podfuky
Britská telekomunikační společnost Virgin Media O2 před pár dny představila novou umělou inteligenci (AI) – babičku Daisy. Tento na zakázku vytvořený realistický chatbot dokáže odpovídat na telefonní hovory v reálném čase a zaměstnávat tak podvodníky nekončícím mluvením. Díky tomu chrání reálné zákazníky před…
volá opakovaně, nikdo se neozve
Obtěžující 26. 9. 2025 00
Kyberšmejdi
Obtěžující 22. 9. 2025 00
Zkouší se dovolat 2x týdně.
Obtěžující 18. 9. 2025 00
Obtěžuji čislo
Obtěžující 18. 9. 2025 00
Volalo, hovor nepříjt.
Obtěžující 18. 9. 2025 00
Neustále volá už 14 dnů včera omylem hovor přijat i když mi tel ukazuje spam představil se nějaký René příjmení nebylo rozumět a chtěl mi položit otázky zda se jednalo o monitorovaný hovor neřekl po minutě jsem zavěsila s tím že nyní nemám čas volal v nevhodnou dobu raději nebrat
Obtěžující 18. 9. 2025 00
Volá opakovaně, nezvedám. Hlásí se jako spam.
Obtěžující 17. 9. 2025 00
otravne, nedulezite
Obtěžující 17. 9. 2025 00
Daniel René
Obtěžující 16. 9. 2025 00
Zvedám, ale nereaguji a mlčím - ať vydělá operátor...
Obtěžující 16. 9. 2025 00
prostě další
Obtěžující 15. 9. 2025 00
Nevyžádaný hovor, nepřijímám, opakovaně obtěžuje.
Obtěžující 11. 9. 2025 00