Proti obtěžujícím hovorům z callcenter je možné se bránit
„Dobrý den, mluvím s...“ Tohle jistě znáte, callcentrum, které volá kde komu a dnes to zrovna vyšlo na vás. Odkud máte moje číslo, ptáte se, ale vždy je to jen náhoda, tvrdí operátor... Pokud vám už nevyžádané marketingové telefonáty lezou krkem, můžete využít rady ČTÚ a zatnout obtěžujícím callcentrům tipec. Neobejde…
šmejdi
Obtěžující 11. 12. 2025 00
obtěžující
Obtěžující 10. 12. 2025 00
Fetky bacha.
Nebezpečné 25. 9. 2025 00
Nezvedam a stále otravuje
Obtěžující 23. 9. 2025 +10
Ohlásil se jako virtuální asistent Generali, ve skutečnosti podvod. Tzv. si ověřuje vaší identitu, ve skutečnosti z vás tahá osobní údaje.
Nebezpečné 16. 7. 2025 +10
11. 12. 2025 00